magazinul nostru

duminică, 26 ianuarie 2014

Despre noi


Momentan magazinul este inchis. Puteti comanda oricand online pe www.madira.ro .

Ne-am inceput activitatea in 2010 deoarece am considerat ca, la acea ora, magazinele feng shui erau aproape inexistente.
Initial am inceput ca magazin online sub denumirea de MagazinFengShui.ro impreuna cu un asociat, dar dupa un an de zile, am considerat sa mergem pe cai separate si astfel, am pus bazele CadouriSelecte.ro - magazin online ce vinde produse feng shui si cadouri.
 Intre timp a luat nastere si site-ul www.madira.ro, pe care comercializam tot produse feng shui si decoratiuni, dar majoritatea produselor sunt premium si orientarea magazinului este catre decoratiuni pentru casa.
 Suntem o echipa de tineri entuziasti si cautam permanent solutii pentru a satisface cerintele clientilor nostri. In ultima perioada, tot mai multi clienti ne-au intrebat daca avem Magazin Feng Shui in Bucuresti, si astfel am decis sa deschidem un mic showroom pentru a veni in sprijinul clientilor ce doresc sa ridice produsele dorite de la sediul nostru.
Program showroom 12-20 de Luni pana Sambata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va asteptam sa ne cunoastem

Cu siguranta ca nu veti regreta drumul facut pana la magazinul nostru!



Designed By Seo Blogger Templates